Nick Moeskær fra Skanderborg er blevet ansat som ansvarlig for betalt markedsføring hos Campaya i Horsens. Pressefoto

Nick Moeskær fra Skanderborg er blevet ansat som ansvarlig for betalt markedsføring hos Campaya i Horsens. Pressefoto

Ny medarbejder hos søgeportal for sommerhuse

25-årige Nick Moeskær fra Skanderborg er netop blevet ansat som ansvarlig for betalt markedsføring hos sommerhussøgemaskine Campaya fra Horsens.

Nick er opvokset i Skanderborg og bor her stadig.

Forud for sin ansættelse hos Campaya har han færdiggjort en professionsbachelor i e-handel ved Erhvervsakademi Aarhus, ligesom han blandt andet har arbejdet med e-handel og digital markedsføring i Speedline A/S fra Skanderborg og i et digitalt marketingbureau i Århus.

Hos Campaya får Nick ansvar for virksomhedens betalte digitale tilstedeværelse. Han skal blandt andet sørge for, at Campayas mere end 120.000 danske sommerhuse og internationale ferieboliger bliver synlige i Google på tværs af mange forskellige sprog.

Campaya samler sommerhusene i Danmark og ferieboligerne i udlandet fra alle de store og små udlejningsbureauer på én hjemmeside, så det bliver så let som muligt at finde indkvarteringen til ferien. Portalen findes på ti sprog, og Nick Moeskær får til opgave at sikre så stor synlighed for virksomheden på tværs af de mange markeder som muligt.

Publiceret 04 June 2020 14:00