Dette er et debatindlæg: Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger om dit lokalsamfund, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne. Du kan sende os din mening her.

Kære Festi Walter

Du har altid været klar til at træde til når der var brug for hjælp.

Artiklens øverste billede
Pressefoto

Tak for de mange smukke oplevelser du har givet os mellem bøgetræerne i din troldeskov.

Tak fordi du så gæstfrit har inviteret os til din fest år efter år og ladet os opleve en noget anderledes dagligdag.

Tak for dit storsind og hjælpsomhed. Du har altid været klar til at træde til når der var brug for hjælp. Da din fjerne slægtninge, Den Lille Havfrue ovre i København havde brug for en afløser, fordi hun selv skulle et smut til Kina, var du straks klar til at tage hendes plads.

Tak fordi du endnu ikke har ladet dig skræmme af gnavne, gamle, reaktionære mænd, der prøver at jage dig ud af din bøgeskov og fjerne dig fra din rundkørsel.

Jeg håber du snart kommer på benene igen og får stemt din guitar, så du er helt klar på en smuk fest i 2022. Indtil da håber jeg, at du fortsat vil stå på din knold i Vrold. Måske kommunen vil forberede en velkomst, ved med vilje at så vilde blomster i din rundkørsel. Jeg kører gerne en ekstra æresrunde for dig, når du er tilbage.

De smukkeste hilsner Thorbjørn.

Læs også

Annoncørbetalt indhold

Del artiklen