Annelene Hausmann, ny marketingchef Bloms Butikker, med solid erfaring fra centerbranchen.

Annelene Hausmann, ny marketingchef Bloms Butikker, med solid erfaring fra centerbranchen.

Frisk pust til Bloms Butikker

Annelene Hausmann kommer til Skanderborg som ny marketingchef

Af
Af Erland Rasmussen

Bloms Butikker har fået en ny marketingchef ved roret med solid erfaring fra centerbranchen.
Det er Annelene Hausmann, der tidligere har været marketingchef i Rosengårdscentret i Odense, hvor hun har været med til at øge såvel omsætning og besøgstal i centret.
Derfor er det en tilfreds centermanager, Flemming Enghave, der har hentet Annelene Hausmann til Skanderborg og butikscentret i Adelgade.
”Vi er overbeviste om at Annelenes tilgang til centermarkedsføring, vil være en styrkelse af Bloms' samlede performance, både når det gælder markedsføring, men også på eventsiden vil Annelede kunne bibringe Bloms og Skanderborg et frisk pust”, siger Flemming Enghave.
Bloms sætter med styrkelsen af ledelsen øget fokus på både på marketing og eventer. Målsætningen er at øge bevidstheden om shopping-mulighederne i Bloms både lokalt i Skanderborg, men også i oplandet.
Når det gælder aktiviteter bebuder Bloms mere bredde. Det skal ske gennem samarbejde med andre lokale virksomheder, foreninger og kunstnere.
Annelene Hausmann skal som ny marketingchef også være med til at søsætte nye butikker i Bloms i løbet af de kommende måneder.
Det drejer sig om Rhodos Græske Specialiteter & Delikatesser, som allerede er åbnet. Det er børnetøjsbutikken Guldklumper.dk, som åbner i slutningen af maj, og det er den kinesiske Restaurant Rong Yu, som åbner indenfor få uger bag Bloms i den tidligere Netto-butik.

null

Publiceret 04 April 2014 11:00