Hos NEXT forsikring i Skanderborg er men glade for at være de første til at tilbyde MobilePay som betalingssløsning. Pressefoto
Hos NEXT forsikring i Skanderborg er men glade for at være de første til at tilbyde MobilePay som betalingssløsning. Pressefoto
Del på Facebook
Del på Twitter
Udskriv
Send e-mail

Next Forsikring først med Mobile pay

Det lille forsikringsselskab fra Skanderborg er først med at tilbyde sine kunder at betale med MobilePay

NEXT Forsikring, det lille forsikringsselskab fra Skanderborg, er de første  Danmark, der tilbyder sine forsikringskunder at betale med MobilePay.

 

For NEXT Forsikring har det stor betydning at være de første i kapløbet om at tilbyde den nye betalingsløsning, da selskabet arbejder 100 procent digitalt og med egne ord ønsker at "disrupte" hele forsikringsverden.

 

Med MobilePay abonnementsløsningen kan kunderne med få tryk på computeren eller mobiltelefonen oprette deres månedlige betaling direkte ved køb af forsikring. De eksisterende kunder kan naturligvis også skifte til MobilePay.

For 53 årige Pia Jane Wetendorff Petersen, der har en indboforsikring hos NEXT var grunden til at skifte til MobilePay, at det var nemmere end PBS.

 

”Med vores abonnementsløsning er vejen til kunderne blevet kortere. Med et klik og et swipe giver man virksomheden mulighed for automatisk at trække penge via din MobilePay. For os har det været dejligt at se, at NEXT hurtigt viser vejen i forsikringsbranchen, hvor vi bestemt tror på flere kunder,” siger projektleder for MobilePay Subscriptions, Dennis Kvade i en pressemeddelelse.

 

Den brugervenlige betalingsform er blot et af flere digitale projekter, man arbejder på hos NEXT, der skal gøre det smidigere og enklere at have forsikringer i fremtiden. Flere er på vej. 

 

 

De første kunder er allerede skiftet

For 53 årige Pia Jane Wetendorff Petersen, der har en indboforsikring hos NEXT var grunden til at skifte til MobilePay, at det var nemmere end PBS.

 

"To-tre klik og så var det ordnet. Jeg vil sige til andre, at de bare skal se at få det gjort."

 

Dion Christian Jensen, der har en bil- og indboforsikring i NEXT, fremhæver det bedre overblik.

 

”Skiftet gik let og smertefrit. Jeg tror jeg skulle klikke fire-fem gange, og så var skiftet overstået for begge mine forsikringer. Det er rart med et enkelt overblik over betalingerne på mine forsikringer," siger hun.

Publiceret: 11. Juli 2017 18:00
Se også:

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få de lokale nyheder og
annoncer hver dag fra Uge-bladet Skanderborg

ANNONCER
Se flere
Politiken
Seneste nyt
Ekstra Bladet
Seneste nyt
Jyllands-Posten
Seneste nyt